Alla inlägg den 4 november 2009

Av Me Myself & I - 4 november 2009 18:28

Vad gör man när ens bästa kompis förändras till nån man knappt känner igen? Berättar man? Då kanske personen blir sårad över att jag inte gillar hennes nya "jag". Och jag vill ju inte förlora henne, hon har betytt mycket för mig, och gör det fortfarande. Men jag är rädd att vi ändå kommer glida isär ändå p.g.a att hon förändrats så mycke, ska jag bara låta det hända? Jag har ingen aning om vad jag ska göra!! Men det löser sig väl... Det är väl bara att gå och lägga sig, de säger ju att man vet vad man ska göra sen när man sovit på saken.

Av Me Myself & I - 4 november 2009 12:30

Ibland skulle jag kunna ge vad som helst för att bara få vara den där lilla treåringen igen. Inget som helst ansvar, det enda man gör är att leka, sova och äta. Och absolut inga bekymmer.

Min familj kallar mig fortfarande för Bebisen, även om det var ett antal årsen jag var en. Jag kommer nog alltid vara familjens bebis, och jag älskar det. Det kanske verkar konstigt, men det känns tryggt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Keep smiling, keep shining

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards