Alla inlägg den 5 november 2009

...

Av Me Myself & I - 5 november 2009 12:30

Jag har inte skaffat den här bloggen för att få så många läsare som möjligt, eller för att skriva exakt minsta lilla detalj om vad som händer i mitt liv. Utan för att jag har svårt för att berätta om mina känslor för nån annan, och jag vet att jag borde lära mig de, men jag ser det här som ett steg på vägen. Jag har svårt för att berätta om mina känslor för dom jag känner, men jag älskar att skriva, och skriver gärna om mina känslor och nu dessutom till människor jag aldrig ens mött. Jag måste helt enkelt skriva av mig ibland, för det är jobbigt att bära på alla dessa känslor själv. Tro mig, jag har försökt att berätta för min vänner och min familj, men dom förstår mig inte, plus att jag inte vill att dom ska må dåligt bara för att jag kanske har det lite jobbigt för tillfället. Och det är inte så att jag inte är mig själv när jag är med mina kompisar, jag bara visar inte alla sidor lika tydligt. För de jag visar då är helt och hållet mig själv.

Av Me Myself & I - 5 november 2009 08:45

Det finns något du kan göra med en gång som omedelbart


* får dig att må bättre


* får folk i din omgivning att må bättre


* får dig att hantera svårigheter bättre


* frisätter kemikalier (endorfiner) i din kropp
som får dig att känna dig lättare till sinnes


*får andra människor att tycka om dig mer


* får andra människor att trivas bättre i ditt sällskap


Det är ingen bok du ska läsa eller band du ska lyssna på.
Det är inget nytt du behöver lära dig, men det är ändå något som
många människor har glömt bort.
Det kostar ingenting...men har ändå ett stort värde.

Kan du gissa vad det är?
Naturligtvis...det är ett leende!
Om någon saknar ett leende - ge honom eller henne ditt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Keep smiling, keep shining

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards