Alla inlägg den 11 november 2009

Av Me Myself & I - 11 november 2009 21:29

Haha kom att tänka på en sak. På vårat fotbollsläger för några veckor sen, hade våra tränare gjort iordning olika ord som skulle beskriva en viss person. T.ex vem som har bäst bollkontroll, vem som jämnt skjuter i stolpen osv, och då skulle vi gissa vem det var. Jag fick coolast. ( Coolast som i 'Lugn'.)Och då säger en tjej:

- Hon är alldeles lugn. Alla bara "Ahh, vill ha bollen!" och hon bara "Jahopp, här var bollen nu igen" typ. 'paus' HON ÄR SOM FERDINAND! För han sitter ju bara där och luktar på blommorna medans de andra tjurarna springer runt och stångas.

HAHAHAHA, kul grej att bli jämförd med tjuren Ferdinand. Han är så söt, bara sitter där och luktar på sina blommor under sin korkek. Jag kan faktiskt känna igen mig lite i det. Det är bättre att lugna ner sig lite och tänka, än att springa runt och vara stressad.

Av Me Myself & I - 11 november 2009 21:00

Den är såå bra! Jag har sett den för tredje gången nu, plus att jag har läst boken en gång. Världens värsta hund, men ändå så omedveten om det. Fast han är ju så gullig med barnen och egentligen är han helt underbar. Man måste bara se den här filmen.

Vi hade en lånehund i ett år. Men hon är verkligen inte som Marley, förutom att hon är lite rädd för åskan. Hon är jättemysig och älskar människor. Vi passar henne emellanåt men nu var det ett tag sen. Saknar henne. Hundar är verkligen människans bästa vän, lyssnar på en no matter what. Tröstar när man gråter, och man blir bara så himla glad när man ser dom springa runt utan några bekymmer och helt ärligt lyckliga.

Puss på alla underbara hundar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Keep smiling, keep shining

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards