Alla inlägg under november 2009

Av Me Myself & I - 15 november 2009 17:42

En sak som är bättre än musik är faktiskt musikaler. Det är massa bra musik, men det har liksom med nånting att göra, en handling. Och alla låtar passar in perfekt, inte direkt som när man gjort en egen låtlista  med slumpvis utvalda låtar som man tycker är bra. Allt är så genomtänkt med en musikal.

Jag var på RENT med släkten igår, och flera av oss satt och grina för att vi var så inne i den. Det finns en musik och teatergrupp här som har ungefär en musikal varje år, och vi går alltid. Min farbror och två av mina kusiner var med förut, så jag antar att det var därför vi började gå på dom.

Av Me Myself & I - 13 november 2009 17:03

Jag tror nog inte på sånt skrock som t.ex Fredag den 13, eller sånt. Inte så mycket iallafall. Jag erkänner att jag kan tänka lite på om jag har haft otur idag då. Men idag har varit en jättebra dag, provet i musik idag gick så bra det bara kunde och kusiin samlade på kramar. Jag halkade och ramlade visserligen en gång, men började bara gapskratta och gick runt och sepade lite med mina kompisar. Nu får vi bara hoppas att varken Calle eller Mariette åker ut ur Idol. Fast det kommer nån av dom säkert göra bara för att jag skrev så nu då, aja det är inte direkt jordens undergång.


Keep smiling, keep shining

Av Me Myself & I - 13 november 2009 15:57

Fatta vad mycket en film kan göra, för mig kan en känsla jag fått av en film sitta kvar i flera dar. Har precis sett en underbar film, och jag känner mig alldeles lycklig och sprallig i hela kroppen. Nu ska jag njuta av denna härliga känsla ett tag.

Av Me Myself & I - 12 november 2009 20:57

What happens when almost everyting you do is against what you say? How can you try to live up to all the things you tell everyone else? Start trying harder or just less talking? Trying harder is ofcourse the best thing do to, but it's tough. Well, it's probably just keep on struggling and I'll figure it out...

Av Me Myself & I - 12 november 2009 16:00

När livet ger en citroner,

är det bara att bita ihop och le.

När livet ger en choklad,

NJUT och le sött.

 

Life is great, just take a minute and look up, and you'll see

 

Me Myself & I

Av Me Myself & I - 11 november 2009 21:29

Haha kom att tänka på en sak. På vårat fotbollsläger för några veckor sen, hade våra tränare gjort iordning olika ord som skulle beskriva en viss person. T.ex vem som har bäst bollkontroll, vem som jämnt skjuter i stolpen osv, och då skulle vi gissa vem det var. Jag fick coolast. ( Coolast som i 'Lugn'.)Och då säger en tjej:

- Hon är alldeles lugn. Alla bara "Ahh, vill ha bollen!" och hon bara "Jahopp, här var bollen nu igen" typ. 'paus' HON ÄR SOM FERDINAND! För han sitter ju bara där och luktar på blommorna medans de andra tjurarna springer runt och stångas.

HAHAHAHA, kul grej att bli jämförd med tjuren Ferdinand. Han är så söt, bara sitter där och luktar på sina blommor under sin korkek. Jag kan faktiskt känna igen mig lite i det. Det är bättre att lugna ner sig lite och tänka, än att springa runt och vara stressad.

Av Me Myself & I - 11 november 2009 21:00

Den är såå bra! Jag har sett den för tredje gången nu, plus att jag har läst boken en gång. Världens värsta hund, men ändå så omedveten om det. Fast han är ju så gullig med barnen och egentligen är han helt underbar. Man måste bara se den här filmen.

Vi hade en lånehund i ett år. Men hon är verkligen inte som Marley, förutom att hon är lite rädd för åskan. Hon är jättemysig och älskar människor. Vi passar henne emellanåt men nu var det ett tag sen. Saknar henne. Hundar är verkligen människans bästa vän, lyssnar på en no matter what. Tröstar när man gråter, och man blir bara så himla glad när man ser dom springa runt utan några bekymmer och helt ärligt lyckliga.

Puss på alla underbara hundar

Av Me Myself & I - 10 november 2009 22:07

Jag har världens mysigaste morgonrock, den är beige och alldeles för stor. Jag känner mig som en liten nallebjörn med den på. Perfekt när man bara känner för att mysa runt lite.

Presentation


Keep smiling, keep shining

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards